onsdag 12. november 2008

Sjokkert Sandra

I dag var det deilig å komme på skolen, fordi vi endelig fikk tilbake de etterlengtede prøvene i matte og naturfag. Det beste av alt var at jeg fikk 6 på begge! Nå føler jeg endelig jeg har kommet ordentlig i gang med skolen, og har oppnådd å få bedre karakterer enn på ungdomsskolen. Men så begynte vi på nytt kapittel i naturfag; Radioaktivitet. Da kom jeg på hvor mye jeg hadde øvd til forige prøve. Men det er ikke så vanskelig, bare å lese og skrive notater, gjøre oppgaver og faktisk følge med i timene.. så ordner det seg nok. Det er onsdag så vi sluttet 11:10 som vanlig. Nå skal jeg spise good lunsj, sove litt og se Rachael Ray. Så må jeg suse ned til byen på dansing, digg digg. I kveld begynner ny sesong av Gossip Girl, kan det bli bedre?

Og forresten fikk vi lånt Doppler i dag, gleder meg til å endelig komme i gang med en bok. Og sist men ikke minst: i går drømte jeg om nachos, det var rett før jeg stakk på butikken for å lage meg. Og i dag når vi skulle dra fra skolen, altså i friminuttet, solgte de nachos i kantina. What a coinsidence? Minner meg om da vi gikk tur i skogen og hadde sykt lyst på grøt, og da vi kom til skolen solgte de det faen meg. Jeg får utsette nachos til helga, nå skal jeg ordne meg noe godt mums mums. Kanskje gårsdagens kyllingwok.

Ingen kommentarer: