fredag 7. november 2008

Virtual Barber Shop

Denne er bare syk. Ta på høretelefoner, og lukk øynene.Nice huh ?

Endelig fredag! Fikk levert trikkeprosjektet vårt sånn ca til deadline. Blir gøy å se den på trikken, unless den ikke kommer igjennom sensuren uten problemer.
I kveld skal jeg til Thea, vi skal spise middag sammen og se MTV Music Awards. Det blir kjempekos! I morgen drar Marianne meg med på City Syd for synstest, og om kvelden skal jeg mest sannsynlig kebabe med kjærest(etterlengtet). Gleder meg så klart til Den store reisen på lørdag, og Robinson på søndag. Fant ut at nesten alle favorittprogrammene mine er reality. Er det bra eller dårlig?

En liste over min favorittprogram (reality):
*Miami ink
*Den store reisen
*Robinson
*Top Model
*Charterfeber
*Ylvis møter veggen
*Supersized vs. superskinny (sesongen er avsluttet)
*Hellstrøm rydder opp
*Wipe out (som ikke har kommet til Norge enda)
*Rachael Ray, ikke døm(!) -jeg elsker mat.

Listen over seriene som ikke er reality:
*The O.C
*One Tree Hill
*Gossip girl
*Gilmore girls
*Las Vegas

Oisann. Flere enn meg som er TV-slave?

Ingen kommentarer: