onsdag 29. oktober 2008

i.d dag og o.d dag

Sykt deilig uke! I går hadde vi halloweendag, så enkelte hadde kledd seg ut. Dagen startet med verdens lengste foredrag om en grøsserbok, og etter det fikk vi se SAW. Den var ikke så ille som jeg hadde trodd, men ekkel. Uansett, fikk levert norskstilen uten problemer, og den muntlige media"prøven" gikk også smertefritt. På kvelden var en av ukas høydepunkt: CHARTERFEBER! Jeg blir aldri lei, herregud som jeg flirer.
I dag var det internasjonal dag, altså ingen fag. Derfor var det et foredrag om jenter i Bangladesh, og hvordan de nå kjemper for sine rettigheter. Resten av skoledagen holdt vi på med forskjellige leker, helt greit. Klokken elleve var vi ferdige, og i morgen er det opersasjon dagsverk = fri! så og si..Jeg skal jobbe hjemme, men siden mamma må kjøre i tre timer for å hente noen malerier vil hun heller ha meg med enn å kjøre alene. Så det blir kjempekos.
I dag har kjærest og jeg vært sammen i 6 måneder, herregud som tiden går. Snart må jeg stikke på dansing, det blir supert som vanlig. Hva skal dere jobbe med i morgen?

Flere som bare eelsker Hilde fra Charterfeber?
<3

2 kommentarer:

ROBOTS sa...

E.R. - blog about music.

Mari sa...

Haha Hilde er søt, chillan med mamma jeg og. - nææt. Vi chilla ikke, jeg vaska!!!
-Mari 1mk1