onsdag 5. november 2008

Obama Obama

Yes! Flere som er glad for Barack som president? Et legensarisk øyeblikk, første gang en mørk mann har blitt president. Dette blir bra, gleder meg til å se hvordan samfunnet og USA vil forandre seg. Det kan jo ikke bli værre? hø hø

Har nettopp hatt naturfagprøve i det vanskeligste temaet. Men ettersom jeg lå oppe både i forrigårs og i går for å pugge, tror jeg prøven gikk ganske greit. Nå er det "bare" teoriprøve i gym i morgen om utholdenhet, fotball, bevegelighet, orientering og oppvarming. Huff, jeg gidder nesten ikke lese selv om jeg har sykt god tid på meg. Istedet sitter jeg her, så skal jeg se Rachel Ray og spise. Blir vel litt soving, og tilslutt dansing. Jeg har et lite luksusproblem: Hvis jeg skal begynne på hip hop 3 og samtidig gå jazz 2(i tillegg til at vi slutter fire på tirsdager), kommer jeg ikke til å være hjemme før åtte om tirsdagskvelden, altså den blir bare å passere uten at jeg legger merke til den. Jeg kommer til å dø. Og onsdagene hvor vi da slutter ti over elleve, blir jo det helt motsatte shiiiieet. Da håper jeg at vi får jobb, så kan vi jobbe hele onsdagen og tjene masse penger. Men hvor kommer da fritiden min til å bli av? Livet mitt kommer vel til å ta en pause nå i tre år, og komme tilbake når jeg er ferdig på videregående. Eller kanskje jeg bare skal ta det som det kommer, forhåpentligvis vil vi slutte tidligere på tirsdager etter jul (please please).

I helgen var det halloween, og fest hos Andrea. Fåtallet hadde kledd seg ut, men virket ikke som om noen la merke til det. Koselig å møte folk igjen, føler ikke jeg har vært så sosial i det siste. Lørdagen var det den store kinodagen, altså halv pris på alt. Derfor dro Marianne og jeg ned for å se High School Musical 3. For en film! Vi ble både rørt og trist, masse tårer i øynene. Håper nesten det kommer en 4'er. HSM<3<3<3

Ingen kommentarer: