torsdag 10. april 2008

Finally

I dag fikk jeg endelig laget min etterlengtede blog. Dagen i dag har ikke vært så spennende; skole med to framlegg som gikk helt greit, Daniel hentet brusen sin og stemte gitaren min, og jeg har vært og tatt sol imens mamma klippet seg. Hun bestilte time hos frisøren til meg i tillegg, så jeg skal klippes på lørdag neste uke. Blir så utrolig herlig med nyklipt hår! Som vanlig sitter jeg å slummer foran dataen, og snart begynner dansefeber. I morgen er det helg og jeg skal på city syd med Marianne og Mamma2 etter en deilig mattedag, gleder meg! Vi har planer om å kjøpe alt vi kommer over av klær, også kaster vi det vi har fra før av, er så lei.

På lørdag blir det bytur med hele gjengen, da ska vi bruke enda mer penger. Det blir kos, siden jeg nettopp fikk en goood klase med "lommerusk" fra pappa. Gleder meg til skinnjakke og nye jeans. Så vil jeg kjøpe meg en stor Dream-is og bare sitt å gofle fra den, en deilig kosebukse, og en herlig flisgenser, mens jeg og Marianne chiller på sofaen hennes og ser Notting Hill. Kan være det muligens blir noe fest til helgen, i såfall kommer bildene senere. Frister forresten å dra til Åre på shopping, eller så kan noen bli med, og lære meg å stå på snowboard!

Ingen kommentarer: