fredag 18. april 2008

Tannlegen YEY

Nå er det en liten stund siden jeg har skrevet, så var på tide!

Siden sist har det ikke skjedd så mye egentlig, før i dag.
Har planlagt helga, og i morgen blir det kino og kanskje fest, får se.
I tillegg så fikk jeg fri fra skolen i dag fordi jeg måtte på sykehuset og å ta røntgen av tennene mine. Det vi har kommet fram til, er at om et halvår skal jeg tilbake og operere ut fire visdomstenner under narkose. Blir gøy!

Og så har jeg funnet ut at vi har en million prøver, tentamener + eksamen, og ca. 20 SKOLEDAGER igjen. Såå litt dårlig tid. I dag fikk jeg gjort all naturfagleksene som er en stoor byrde løftet av skuldrene. Også har jeg på følelsen av at jeg begynner å bli syk IGJEN. Men ellers går ting fint, har fått ryddet litt på rommet, OG hengt opp et bilde som har stått lent mot veggen i ca. et halvår. Jeg skal rydde litt mer, gjøre reint + sortere klær og gamle ting jeg ikke trenger mer.

Mer har jeg ikke å si akkurat nå, kommer muligens et nytt inlegg i morgen.


sussa på nåssan

Ingen kommentarer: