søndag 13. april 2008

Koselig helg


Jaa, da var det søndag og helgen er så og si over. Har ikke gjort så mye spesielt, men helgen ble koselig likevel. Etter fredagens shopping ble det bare sløving hjemme, og det ble heller ikke bytur på lørdagen som planlagt. Var hjemme nesten hele dagen, og når alle forsvant ut fra huset var jeg på leiting etter noe fest ol. Første gangen jeg har huset for meg selv til neste dag, og det er ingenting som skjer. Så istedet for å sitte hjemme å sløve som vanlig, dro jeg til Marianne. Vi tok ansiktsmaske, så verdens dårligste skrekkfilm/thriller "The house next door", fy faen den var så dårlig at vi lå og flirte av den i god tid etterpå. Ellers spilte vi gitar, og spiste kald tacopizza. Kommer ikke til å glemme utklipping fra avisen med ansiktet til Kurt Nilsen, det var noe av det morsomste jeg har vært med på på evigheter! Og når mamma2 og Tor kom hjem, gikk jeg full bananas med køøntri-musikk og publikumet var strålende, hahahah. M og S lekte M og T, med røyk i kjeften, og caps på hodet. "Bli med ut'a Tor. Hent jakken min'a Tor". Plutselig var klokken fem på morgenen og vi fant ut at vi skulle legge oss. Våknet to i morrest, og spiste pizza og toast til frokost. Det var da jeg oppdaget at det var sommer, og 30 grader i solen. Nå er det på tide med leksejobbing, men først skal jeg spille litt mer på min herlige gitar.


XO XO

Ingen kommentarer: