onsdag 30. april 2008

Summer lovin'


Ohooooi!
En good stund siden jeg har skrevet nå, så må bare pøse på med informasjon..
For det første vil jeg bare si at vi hadde mattetentamen i dag som gikk ganske så greit egentlig. Etterpå var det dansing, og vi så film fra forestillingen. Kjempek0z! Nå er det bare å vente på 17. mai, hvor vi skal danse i borgertoget. Blir STAS

For det andre har jeg da siden sist, møtt han og vi er nå blitt sammen. Så forelska i deg, beib! Mer enn du aner. Sommer med deg.. kan nesten ikke vente, det kommer til å bli den beste sommeren noen sinne.

Til sist må jeg tilføye at jeg skal opereres om nøyaktig EN uke. Så da blir jeg for det meste å sove, ikke være på skolen, gå glipp av prøver og norsk tentamen osv. Kommer til å savne dere selv om jeg sover, hahaha.

Kom nettopp hjem fra han, det var koselig. Natt til 1.mai, og vi laget sjokoladeboller og smoothie. Kosemoseoverdose, savner deg allerde.

I morgen flytter jeg til Marianne i tre dager, mens mamma og stepapz drar til Bergen. Det blir megasjovt min soulmate.

Forestilling med Let's dance på søndagen var UTROLIG morsomt! Kommer ikke til å glemmes, på en laaang stund. Iallfall ikke rakevitsene

JEG GLEDER MEG TIL SOMMER OMG <3 den er jo nesten kommet for å bli, kan gå ute klokken to om natten, bare iført tights, en singlett og en enkel genser. Det er noe jeg har gledet meg sykt til!

Nå skal jeg sove søtt, og drømme om deg. GOD NATT

Ingen kommentarer: