søndag 23. november 2008

Deilig helg

Ja helgen har vært ganske deilig. På fredagen var jeg hos Andrea, mi pusi. Snakket hele kvelden, og plutselig var det blitt så seint at jeg lå over. Er blitt så utrolig glad i deg i det siste! Ikke at jeg ikke var det før, men vi er kommet mye nærmere og det kjennes så bra. Du er så fin og flott, har det alltid morro med deg, og vi flirer alltid godt. Fant ut hvor mye vi hadde til felles, my dear lunchmate!
you mean so much to me

På lørdagen våknet jeg med en sult jeg aldri hadde hatt før. Og hele veien hjem fra Andrea holdt jeg på å besvime, men da jeg kom hjem var det godt med en real frokost. Julebrød, nam nam! Senere dro mams og jeg til byen for å fikse gaven til kjærest(17år i dag HURRA!), som blant annet var et bilde jeg skrev ut på elite photo:
Elsker deg gutten min

Senere dro Andrea, Marianne og jeg til Jens og gutta og spiste, så film og kos. En del kake- og godterispising førte til den verste "oreomagen" jeg har hatt på lenge. Kjentes ut som nyrene hadde gått i stå, men det gikk heldigvis over.

I morrest våknet jeg med en utrolig julestemning da jeg hørte lyden av Chris Rea - Driving home for Christmas. Ut av vinduet så jeg bare snøen dale ned, og kunne ikke glede meg mer til julepølse i kveld. Da skal jeg sette på julemusikk, tenne lys og kooooose meg. Jul er så fint. Det er nesten så jeg må ut og gå i det fine og friske været. Får jage med meg mamma en tur litt senere.

1 kommentar:

Mari sa...

Enig med siste setning her i gården!
:D