onsdag 26. november 2008

Ny TV?

Ja nå har det seg sånn at Tv'n min døde. Rip<3
Så akkurat nå må jeg ligge å stirre inn i en liten 17". Huff, passer ikke inn på rommet mitt med en sånn liten dingseboms! Derfor skal jeg ut å kjøpe nytt. Ikke i dag, men kanskje i morgen.. Jo fortere, des bedre. I tillegg kommer Markus i morgenkveld, og da må jo han ha noe å se på. Altså, jeg MÅ ha ny TV. HAdde egentlig bestemt meg for et budsjett på 2000,- men må nok bli 3000,-
Har jo alltids stipendet å ta fra.

For tiden spiser jeg mandariner, det lukter sånn jul og jeg ELSKER JUL. Derfor går også mye av timene på skolen til youtube og julemusikk. To av mine favoritter:

Elsker ikke der også bare julemusikk? Jeg kan bare ikke unngå å komme i julehumør for tiden. For det første snør det hele tiden, dessverre er det utrolig kaldt. Det andre er Julemagasinet Marianne og jeg lager på skolen, jeg har forresten skrevet en julefortelling til magasinet jeg kanskje poster i morgen. Og som sagt hører vi på julemusikk i hver anledning vi får. Gleder meg sånn til desember med kalender og juleprogram ++++ nam nam gløgg, mandariner, grøt, julemat. PINNEKJØTT!
Og hva jeg ønsker meg i julegave? Treningsklær, gjerne tights og fleecegenser fra sportsbutikk. Digitalkamera, og kanskje den nye CD'en til The Killers. Ellers ønsker jeg meg bare gavekort.

Gleder meg også massemasse til fredag. For det første har vi fri, så kan sove lenge. Så skal jeg trene, og kanskje dra en tur til byen med mamma og Markus og kjøpe bursdagsgave til ham og TV til meg selv. Senere på kvelden skal vi ut og spise for å feire bursdagen hans(selv om den ikke er før 9. desember), og Jens skal være med. Det blir diggetidigg helg, på lørdag eller søndag skal mamma lage æbleskiver(dansk julegodt). Det kan minne litt om vannbakkels på utseende, men smaker litt som vaffel. Rund og luftig, så dypper man i syltetøy og melis MMM<3

1 kommentar:

Ida Veronica sa...

ååh. julestemning er så deilig når det først er mørkt og kaldt ute:D Dehar endelig tent julelysa i byen her nå, så jeg sier abre gled deg til neste gang du tar turen opp lille venn!
savner deg!
<3