onsdag 19. november 2008

Snø?

I dag er den første ordentlige snødagen. Da jeg skulle ut av døren for å gå til skolen, var hele oppkjørselen dekt med snø, som fikk meg enda mer i julestemning. Nå er det ikke lenge igjen til 1 desember, og jeg gleder meg ultraultra giga mye! Blir kjempekoselig med Nissene i Blåfjell. Men gleder meg mest til julemusikk, julepynt, kalender, julemat. Ingenting slår stemning og lykke når det kommer til jul. Det er den beste delen av året <3
I går når Thea, Marianne og jeg skulle hjem fra dansinga var det storm og vi gikk i slowmotion over brua. Jeg fant ut at jeg skulle åpne paraplyen min, som var fysisk umulig å åpne i motvind, så jeg snudde meg. Da jeg åpnet den, fløy den av gårde bortover veien. Jeg måtte springe etter, fikk god hjelp fra vinden i ryggen, og klarte å ta den før den havnet ut på motorveien. Jeg snudde meg, og holdt paraplyen foran, og skulle til å springe tilbake til de gjenværende som stod og flirte. Å springe var enklere sagt enn gjort, vi måtte kave oss gjennom hele byen, presse oss gjennom den sterke stormen før vi til slutt kom på trikken. Jeg følte meg som Mary Poppins når de største vindstrømmene kom, det var like før jeg lettet fra bakken. skulle man tro

Igjen har jeg fått en 6'er! Riktignok en 6-, men hva mer kan jeg forlange av en norskstil?! Aldri har jeg fått så bra før! Det kan jo være fordi jeg for en gangs skyld er utrolig fornøyd med norsklæreren vår. Ellers har Marianne og jeg kommet i gang med Julemagasin, gleder meg til å komme videre. Vi har mange ideer, så håper og tror det skal bli bra. Og når vi ikke har noe annet å gjøre, leser vi på anorektiske jenters blogg. For måte å bruke friminuttet på! Men vi blir rett og slett hektet på å lese. Huff, tenk at noen faktisk vil gå så langt at de kaster opp maten, bare for å nå en idealvekt. Jaja, mer senere. Nå er det Rachael Ray!

1 kommentar:

Mariannegranhus sa...

Hahahah vi har det kult på skolen! JUUUL glede mæ driiitmyyy. Å 12 timers juleverksted! ILUILUILUILUILU