onsdag 7. mai 2008

Shopping + Operasjon


I går etter skolen var det SHOPPING ! Marianne og meg + mamma og mamsen. Først spiste vi tacopletter på egon (naaam), før vi sprang rundt i alle butikkene for å brenne opp de tre tusen jeg hadde i lommeboka. Kjøpte hvite adidas sko med gullstriper, mørkebrun skinnjakke AT LAST, og den mest perfekte tessittende jeans jeg noen gang har hatt på meg. I tillegg kjøpte jeg en liten sommerveske som jeg skal bruke i Italia, gleder meg sånn! Perfekt shoppingdag, kommer vel til å være på lykkerus i de neste dagene over kjøpet.

Så til i dag, i morrest ble det ingen skole på meg, måtte faste fra midnatt i går fordi jeg skulle opereres i dag. I går var jeg litt småforkjølet, så var redd den ble utsatt. Heldigvis ikke, og jeg ble operert klokken ti. Ble vekket tolv, og var recovery til klokken fem. Det eneste jeg hadde spist da var yoghurt, så ble mer forings når vi kom hjem. De neste dagene kommer jeg til å bare drikke suppe, spise nudler og yoghurt. Er helt opphovnet, og hodet mitt har form som en bolle. Det ser ut som jeg har to plommer i hvert kinn, hahaha. Går glipp av norsk tentamen i morra, men må ta den igjen senere dessverre. Nå skal jeg brae prøve å bli frisk til tirsdag i neste uke. Har egentlig ikke så store smerter, så har det egetnlig ganske fint.

Nå skal jeg bare spise opp appelsinen min, og så legge meg. K0z og kl3mz.

Ingen kommentarer: