fredag 17. oktober 2008

Det nye reklameansiktet for Cielo?

hihihi, søtest i verden (L)
Du er så fin, elsker deg

Marianne og jeg så Fritt Vilt 2 på onsdagen, utrolig bra film! Minst like bra som enern, må si meg enig i det. Selv om jeg satt å skalv og kaldsvettet under hele filmen. Huff, men redselen gikk over ganske raskt. Neste kinofilm som står på planen er High School Musical 3! Og imens vi venter på den, mimrer vi fra de andre to filmene:



Og ellers, Camp Rock ;


I går fikk jeg en utrolig hyggelig overraskelse! JEg var på besøk hos Marianne, og imens vi ventet på maten kom Tor og ga meg en ipod. Den som jeg har ønsket meg så utrolig lenge! Jeg var i ekstase, og de flirte "haha, smilet går jo langt oppover øran!". En annen gledelig nyhet er at jeg skal med Marianne og mamma2 i Olavshallen 6 desember og se Ylvis brødrene!

Vi ble nettopp ferdig på skolen, så nå skal jeg snart stikke ned og trene på 3T. Blir så deeeilig med helg! Selv om jeg tror jeg må skrive en engelskstil i kveld, og lese litt til naturfagprøve i helga. Ellers blir jeg å være med kjærest, venner og hjemme. I natt skal jeg sove LENGE. Kos dere i helgen da : )

awwww

Ingen kommentarer: