onsdag 1. oktober 2008

long time, no see

Det begyner å bli en stund siden jeg har skrevet nå, så nå slenger jeg med litt kos!

Nå er det snart høstferie, og det blir utrolig deilig! Jeg har skaffet meg noen planer allerede, og gleder meg utrolig mye. Mest til overnatting med Thea på fredag. Det er utrolig lenge siden vi har overnattet, og vært sammen på fritiden. I tillegg så reiser mamma og frank til london på fredags morgen før jeg står opp, og så må jeg klare meg selv fram til mandagen. Men det ordner seg, jeg har mange hjem.
Hva skal dere i ferien?

I går så jeg charterfeber med Andrea og Thea, det var kjempekos! Rått program, syke folk.
Jeg må også slenge med noe fra dansinga. Benedicte(danselæreren vår) viste oss noen trinn, men hun gjorde feil. Dette reddet hun ved å si "Det der va TOTALT kødd" helt alvorlig, vi holdt på å dø av latter. Litt senere sa hun: "Dokker e så fnisat,,, har æ en bubb i nesa eller?", haha you rock.


Men nå må jeg nesten jobbe litt naturfag, har time. Om Ozon. I tillegg har vi prøve etter høstferien, jeg skal ØVE.

Ingen kommentarer: