lørdag 4. oktober 2008

Høstferie at last

Tenk at det har gått syv uker siden sommerferien allerede. Det er helt rart å tenke på, men likevel ganske morsomt. Enda bedre er det med ferie, selv om jeg ikke føler at jeg trenger den. Ikke enda, er ikke lei skole enda. Men får bedre tid til å være med venner, ordne på diverse saker og ting hjemme, og alt annet jeg liker å gjøre.

For å "feire" at det var ferie, lå jeg over hos Thea. Kjempe koselig, så Camp Rock og spiste pizza. Morgendagen gikk med til The Hills maraton på Mtv. Herregud som jeg savner den kanalen, og det programmet. Vel, uansett så dro jeg hjem etterpå, full av idee'er til klær,hår osv. Blir gal av å se slike programmer, hvor folk har "perfekte" liv. Hjemme var det ganske så tomt, heldig mamma og Frank som er i London. I kveld var de på teateret og så musikalen Chicago, som jeg selv har vært med å spille i. Gud så heldige! Jeg klippet forresten lugg, før jeg stakk ned til Marianne, og videre ned til Andrea. Vi bestilte pizza fra Dolly, og så Den store Reisen på nrk1. Resten av kvelden gikk med til ansiktsmaske og salg av diverse(for Andreas del) og kjøp av diverse (Marianne og min sin del). Kjøpte to stilige vesker for prisen av 150,- tilsammen, kuuup! Hjemme ble det sjokoladespising og kortspilling. Nå venter jeg på Marianne som dusjer, og imens...

Retusjering pga naturlig skjønnhet:Meg med ny lugg :o
Kosi mosi