lørdag 25. oktober 2008

Saturday chill

Meg akkurat nå:
this is my sleepyface

Hva gjør dere på en lørdag egentlig? Min dag har vært utrolig spennende fram til nå. La meg ved tolv-tiden i går, så våknet jeg klokken tre i natt av at dataen slo seg på helt av seg selv. Koselig, ikke sant? Det må være noe virus på den, eller kanskje bare skybert som ville leke seg imens jeg sov.
Våknet igjen halv ni, da var det bare å stå opp. På stua var det en brun ekkel edderkopp som jeg måtte drepe med litt tørkepapir. Traumatisk morgen kan du si.

Har også vært i byen med mamma en tur, og da jeg kom hjem la jeg meg til å sove. Det er vel praktisk talt det jeg har gjort i det siste. Hørt på musikk, gjort lekser og sovet. Utrolig hvor utmattet man kan være. Stod opp for ikke så lenge siden, så nå sitter jeg å venter på middag. Mamma og Frank skal på kino(SJOKK!), og jeg skal møte kjærest. Endelig lørdag: Kvitt eller Dobbelt og Den store Reisen (L)

Til Soulmate:
GOOOD BEDRING TIL MARIANNEMIIII<3 dumt du er syk, bli frisk nå snupp : ) klarer meg ikke uten deg vet du. jåååee bieeeffff
Hva skal barnet hete? KALIF
Hva skal barnet hete? BERGERS
Hva skal barnet hete? RUFFE
Hva skal barnet hete? VEGAJ (?)

Og i går kom jeg over denne sangen igjen, herregud så mye jeg har skreket over den!
cry cry, cry me a river

3 kommentarer:

Mariannegranhus sa...

HAHAHAHAHAHAHAHHAAH
veit du ka? Du e aller best. Skjønne ikke kos det går an å vær så bra som det du e. Sammen e vi dynamitt! haha. Også har vi akkurat samme humor, like dem samme tingern å alt. Du e så braa!! Kan ikke få sagt det nok. Du e min bestevenn for evig og alltid. Savne dæ nuttirutti <3

HAHA hva skal bartnet hete? RAKAFANT
HHAHAHAhhhahHAHA humorn vårres e rå (K)

Sandra Viktoria sa...

HAHAHAHAHAHHA LOL RAKAFANT!!
ååååh, hahah du e best, elskeelskeelskeelskseldædæædædædæd hahahaha. Velkommen til elsas erotiske hjørne HAHAHAHAH
Luk åp, det e elsa
aghhahahahahhaa (K)(K)(K)

Mariannegranhus sa...

hahahhahhahHAHHAHHAHAHahahHAh Låkk åpp. Det e Elsaaah. HAHAHAH I LOVE U <3(L)(L)