tirsdag 21. oktober 2008

Tredemølle = skade

Endelig hadde vi fått oss tredemølle! Mamma og stepaps hadde allerede sprunget noen runder på den, og så var det min tur til å prøve. Takk Gud for at mamma bare var fem meter unna. Jeg begynte å gå fort, og fikk plutselig den dumme ideén at jeg skulle drikke litt vann. I fart bøyde jeg meg ned for å hente den, som endte med at jeg trynte og sklei bakover. Deretter måtte jeg springe på alle fire, samtidig som jeg ropte febrilskt på mamma. Hun kom springende ut fra badet, og reiv av nødstroppen. Det viste seg at jeg hadde fått brannsår på både kneskålene, litt på arma og i ansiktet. Men jeg ga meg ikke, og sprang videre. Nå må jeg gå med kompressere og bandasje på bena, det svir noe helt sykt. Gruer meg litt til dansinga..

Hihi, søta

Ingen kommentarer: