tirsdag 9. september 2008

Bilder fra gårsdagen













Også må jeg legge med dagens hendelse: Marianne og jeg hadde vært hos henne i midttimen for lunsj osv, og da vi var på vei ut av blokken hennes begynte vi å synge Amazing Grace, Amerikas nasjonalsang. Vi sang høyt og "vakkert", men med en gang jeg rundet hjørnet med ytterdøren stoppet jeg pga et gammelt par som kom gående imot oss. Marianne var et stykke bak meg og hadde enda ikke lagt merke til dem, så hun dro til med en riktig opera versjon; "AAAAMAAAAEAEAEAEAEAEEEEZIIING GRAAAAAAAAAAAAAAAEEEEIIISSSS". Jeg så det alvorlige uttrykket i øynene på det gamle paret som kom gående, samtidig som jeg hørte denne vakre melodien noen meter bak meg. Marianne vendte hjørnet, og nærmest sang dem oppi ansiktet, samtidig som hun fikk et sjokk. Herregud, for en latterkrampe vi begge fikk. HO HOOOII

Men ja, søte bilder ikke sant? De ovenfor ble tatt av Julia. De nedenfor ble tatt av Marianne og meg:

Ingen kommentarer: