torsdag 11. september 2008

Jau..

Må bare si at dette er verdt å ta en titt på: www.janarilds.no

Og ellers koser vi oss i timene med..


Jeg må nesten bare skryte litt og si at jeg har vært utrolig sporty de siste dagene. Tirsdagen dro jeg på dansing med jentene, fy så svette vi var etterpå. "Yes vi treng itj å dusj, e jo helt blaut fra før av!" Etterpå gikk jeg hjem fra byen. Jens kom, spiste middag osv. I går gikk jeg til byen og handlet litt til Emilie, hun har jo bursdag snart. Så møtte jeg Egil i noen minutter, det var kjempekoselig! Utrolig lenge siden vi har møttes nå. Jeg skyndte meg videre til dansing, hip hop er livet, det er bare så utrolig gøy å danse at det går ikke an å beskrive følelsen. Så gikk jeg hjem etterpå, wuhui sparte busspenger. I tillegg: Nå har vi nettopp hatt gym og midttime, sitter på skolen og har media. HAha, Vara for tillitsvalgt gikk nettopp opp og skulle si noen forskjellige ting. "Ja.. så e det no..eh.. Odin dagen eller nå sånnt." HAhaha, som vi flirte, en i klassen heter Odin. "Oi, æ ment O.D- dagen" (uttales Ode hahaha) huff. I kveld tror jeg bare jegs kal slappe av. Kjenner det på kroppen at jeg har trent nå, fikk åtte timer søvn i natt og kunne gjerne hatt ni. Det vil jeg satse på i natt :) Og i morgen kommer broren min Markus på besøk, gleder meg. Men nå må jeg nesten jobbe videre på photooppgaven, SEE YA!

Ingen kommentarer: