fredag 5. september 2008

Gratulerer med dagen til meg !

Grunnen til at jeg ikke har skrevet noen innlegg i det siste, er fordi blogger.com ikke har funket på dataen min hjemme.. Så nå skriver jeg fra skoledataen. Lurer på hva som skjer med dataen min, den må vel restares IGJEN for femte gang eller noe sånnt.

Men uansett, så har den siste tiden vært ganske så fantastisk, og i dag ble/blir jeg seksten. Vet ikke helt nå på døgnet jeg er født, så jeg regnes som 16 år nå. Skal muligens en tur til byen etter skolen for å handle inn litt diverse, og i morgen blir det City Syd med mamsen for å handle inn til bursdag. Senere på kvelden skal den feires med venner. I dag blir det bare en ltien uhøytidlig feiring hjemme.

Skal prøve å få fikset blogger hjemme, fordi det blir utrolig kjipt å aldri kunne skrive derfra igjen.

Her er noen bilder vi har tatt i photostudio på skolen:











Æh, skole er chill

2 kommentarer:

Ida Veronica sa...

Grattis igjen høhø!
Og nydelige bilda av dæ! You always look so great girl, almost to good for me ! :*

Maria sa...

GRATULERER MED DAGEN PUZI <3