søndag 14. september 2008

Filmer og shopping

Det er stort sett hva jeg har gjort i helgen. På fredagen måtte Marianne på City Syd, så jeg ble med og vi fikk shoppet inn noen høstklær. Etter å ha gått rundt en halvtime på h&m hadde vi en stor bunke med klær i hver arm, og til vår store forskrekkelse merket vi at alle klærene var grå,svart og hvit. helvetes høstklær. Får nesten bare kjøpe et fargerikt sjal eller noe for å spice litt opp.
På kvelden joinet jeg Jens og Gustav, lillebroren, med film. Vi lånte Taxi4, og kjøpte godis på prixen. Hjemme hos dem hadde Gustav og jeg kile-krig, og det endte med at jeg holdt ham i føttene og slengte han rundt på golvet før han til slutt slo hodet i en krakk. Stakkars gutt, hihi. Jeg anbefaler dere å se Taxi-filmene, de er kjempe morsomme. Og i tillegg snakker de fransk! Ikke at jeg forstod så mye av det de sa, selv om jeg har hatt fransk i tre år. Der ser du, trenger ikke mer enn en sommerferie, og så er alt glemt.

Markus kom forresten på fredagskvelden, så på lørdagen dro vi og mams til byen på enda mer shopping. Fikk meg nye sko, ettersom de andre skoene mine kjennes ut som et par utlervete sokker. Kjøpte meg to singleter; en hvit og en knall pink. Jeg har virkelig fått susen for denne fargen, rosaaaa <3
På kvelden kom Jens. Vi spiste middag før vi dro ned til Julia og hentet kamera + stativ. Stakk innom prix på veien og kjøpte bamsemums og truly smooth(?). Mmmh, god blanding. Da vi kom innerst i veien min, hadde naboene fest. Herregud for en belysning! De hadde en lyskaster, to gigantiske lys..greier som skiftet farger, blinkelys på taket, røyk som kom ut fra andre etasjen og HØY musikk. Det var virkelig liv, så kjærest og jeg fikk tatt et supert bilde som jeg skal legge ut i morgen. Tok også bilder av den fantastiske utsikten det er der jeg bor. Til slutt dro vi hjem og så Cast Away, spiste taco pizza og bamsemums. Elsker deg kjærest, du er beessssssssssst!.

I dag har jegg ryddet litt på rommet mitt, og sortert i sminke og annet dritt. Jeg utsetter nemlig leksene :/ Har noen naturfagoppgaver i tillegg til at jeg må jobbe på photo-oppgaven min. Kjipæærn. Men jeg har fått tre "nye" filmer av brodern i bursdagsgave, så har da alltids noe å finne på hvis lekser blir aalt for kjedelig. hah!som om jeg kommer til å se en film alene, den var god du.
Også har jeg heller lyst til å dansee, jaja får sikkert tid til det meste. Shit, er det i dag Robinson starter?? Tror det. bah

Cast Away. Får klump i halsen bare jeg ser dette bildet. ELSKER filmen! anbefales
Gutta fra Taxi-filmene
Og dette er et av mine nye høstplagg. Fin, ikke sannt?

Ingen kommentarer: