søndag 21. september 2008

Bergen er gøy, men godt å komme hjem

Endelig er jeg hjemme igjen! "Endelig".. har bare vært vekke siden fredag ettermidag, men alltid godt å komme hjem igjen. På fredagen ble tanta mi 50år(Tante Bodil- best i test), så det ble feiret med god mat, massssse folk og eget band. Det var passe gøy, selv om jeg var den yngste som var med. Kunne godt ha hatt en jens eller liknende med, så hadde det ikke vært så kjedelig. Alle visste hvem jeg var "eg har ikkje sett deg siden du var sååå liten! Gu' så flott du er blitt". Man kan vel ikke bli lei av det?
I tillegg trodde de fleste jeg var 20, og en annen dame fortalte meg om livet generellt fra topp til tå. Det var en gøy kveld, jeg må innrømme det.

Siden det ikke er så mye å gjøre i Bergen, uansett hvilken årstid, bestemte jeg meg for å dra på shopping. Men før dette, kom pappa og tante torill. Fikk noen lommepenger av paps, før jeg slentret bort på Vannkanten med Torill og Liv. Søte tantene. Vi delte oss, og jeg slentret rundt i et par timer. Hva er bedre enn å shoppe alene på en dag hvor det ikke er noe annet som skjer, og du har rævva full av penger? Og i tillegg er det i salg i hver jævla butikk. Neh, ingenting kan måle seg..
Kvelden var det Kvitt eller Dobbelt og Vil du bli Millionær? som kjørte på fjersynet. Vi gomlet tørket ananas og jordbær, samt cashewnøtter og fersken godteri. Jeg anbefaler dere å se Kvitt eller Dobbelt, gud for noen neeerds. "andre leser se og hør eller donald når de sitter på do. Jeg leser kart! :D " hoff

Ingen kommentarer: