mandag 8. september 2008

Super Duper helg!

Meg redigert.haha




Fredagen hadde jeg bursdag, som gikk med til en liten feiring. Men feiringen med venner var på lørdagen. Ålve kom en time for tidlig ettersom han trodde det startet klokken syv. Resten kom klokken åtte. Jeg fikk masse fgine gaver, kake og diverse. Vi koste oss med tacopizza, lag-selv-kake, godteri og chips. Danset til Toy Box og andre gode slagere, og sang singstar til langt på natt. Til slutt dro alle hjem, og Jens hjalp meg med opprydningen. Dette resultetrte i en storfornlyd mamma neste dag, hvor stuen og kjøkkenet var mer eller mindre strøkent.

Søndag dro mamma og jeg på tur på Gråkallen(?). Vi begynte å plukkebær, fikk to poser med både tyttebær og blåbær, mums! Da vi kom hjem spiste vi middag, og blåbær til dessert. Jeg ordnet meg og dro til Jens med sekken han hadde glemt fra lørdagen + et armbånd som jeg endelig fikk laget til ham. Vi koste oss framfor TV'en med Mythbusters og sakkosekken.

I går ble jeg med til Marianne etter skolen for å ta noen bilder til photooppgaven vår. Tror jeg har noen gode bilder nå, og håper det går bra. Etter besøket dro jeg rett til Bunnprisen for å hente en pakke fra Emilie jeg hadde fått i posten. Det var to stk. ansiktsmasker, en massasje-ting og noen deilige body products, som luktet sommer og sol. Hjemme igjen skrev jeg norsk stilen som skal leveres senere i dag (jeg sitter nemlig på skolen og har engelsktime, men ingen lærer..), og etter middag dro jeg ned til "Voldtekts skogen" for å ha photoshoot med jentene. Der var vi i halvannen time, før vi måtte dra hjem og se Top Model. Andrea og Thea ble med meg, sås spiste vi kaken jeg fikk fra dem på bursdagen min.

I dag slutter vi mest sannsynlig klokken fire på skolen, så da må vi dra direkte til byen og på dansing. Det blir kjempegøy! Elsker å danse, som sagt. Kommer mest sannsynlig til å gå hjem fra byen etterpå, og så kommer Jens til meg. Vil minne dere allesammen på at det er første episode av Charterfeber i kveld, GLEDER MEG! Også går det jo Miami Ink for de som vil se det.

Ingen kommentarer: