søndag 7. desember 2008

Deilig helg

På fredagen var vi på YLVIS!! Hohooo, så rått. Det var helt utrolig å se dem i virkeligheten, og de var like morsomme å se på som vanlig. Kvelden hadde også en fantastisk avslutning ettersom vi hentet mamsen fra julebord etterpå. En samtale mellom mamma og marit om vasking, mamma vasker en gang annenhver uke, marit vasker 2-3 ganger i uken. Mamma: "æ trur du har for lite innhold i livet ditt marit!" hahahha. Men det beste var da vi kom hjem, og frank stod i bare shorts og t-skjorte midt i gangen, og mamma knakk sammen av latter. Men ikke like mye som da hun kom inn på kjøkkenet akkurat idet jeg knakk et eple i to med bare henda. Det er lenge siden jeg har sett henne flire så mye, og jeg kunne ikke la vær å flire selv. "Hahahhaha, min datter er så stærk at hun kan knekke et æble i to med hendene, hahaha"

I går dro mams og jeg på solsiden og fikk handlet noen julegaver, før vi dro hjem og spiste risengrynsgrøt mmmm, grøt<3 Senere sprang jeg ned til jens og spiste jens superpizza(?) Namnamnam. Våknet ved elleve-tiden i morrest, og lå og slummet i sengen fram til klokken to, da vi endelig fikk rotet oss opp og spist frokost. Huset var fylt med god lukt av alle mulige slags bakeverk og godsaker. Dro hjem for å spise julemat klokken fire, og nå kan jeg si at jeg har spist ribbe -og ikke syns det er så spesielt som folk skal ha det til. Ikke så veldig godt, så spiste fantastiske medisterkaker og julepølse istedet. Etterpå ville jeg bare dra tilbake til kjærest, rart det der.

Ista så jeg Robinson, ikke så veldig spennende espisode, men det var vel fordi det er finale neste gang. I morgen blir det skole igjen, og gleder meg faktisk til å jobbe videre med julemagasinet ettersom det er blitt mye bedre. Etter skolen blir det 3T, og senere på dagen skal jeg med jentene og se Grease-opptredenen på Selsbakk Us. Så skal vi se hvor flinke de er i år. Digg digg, følte dette innlegget handlet mest om mat, men hallo matvrak liksom. Må forresten få pyntet pepperkakehuset snart, det ser helt forferdelig ut. Nå skal jeg lalle, god natt blogglesere.høhøhø

Ingen kommentarer: