fredag 5. desember 2008

Helg igjen YES

I dag var Marianne og jeg på 3T i 1 1/2 time! Slo rekorden min på tredemølla, og sprang 2,36km på 12min, og 5km på 30min. Det er så deilig å trene når resultatene bare blir bedre og bedre. Etter 3T dro vi hvert til sitt for å dra hjem og ordne oss til Ylvisbrødrene i kveld, ååå jeg gleder meg! Det er bare en time til Marianne og moren hennes henter meg, og to timer til showet starter. Jeg gleder meg også til å glefse innpå med godteri, ettersom det er det eneste jeg får i kalenderen(inkl money). Nam, fox er gååt

Komisk i garderoben på 3T: vi gikk inn, og skulle til å gå rett fram for å komme til skapene våre, da en dame rett foran meg trakk ned buksa og bøyde seg ned. Ikke akkurat en god utsikt(NICE ASSHOLE), så måtte svinge meg unna som en snirkelsnarkel, slangekropp hahaha. Alt skjedde så fort, og vi holdt på å dø av latter. Tenk hvis jeg hadde gått inn i ræva på kjerringa BLÆÆH!!

Skal bli godt å sove lenge i natt, jeg savner søvn. Og varme, herregud så kaldt det er. Og forresten; i går når mamma og jeg limte sammen det falleferdige pepperkakehuset, mistet jeg kokende hett sukker på fingeren min, og nå ser det ut som jeg har vorte. God helg peeps

Ingen kommentarer: