onsdag 10. desember 2008

Livet i bilder

På starten av mandagen var jeg helt fin, men utover dagen ble jeg bare verre og verre. Så derfor kom jeg ikke på skolen på tirsdagen. I tillegg hadde Markus bursdag i går, gratulerer med 20 år storebror!Mamma, Markus og meg. Vakkert!! Spesielt håret til mamma. Merk: Markus sin konfirmasjon, altså 6 år siden.

Bestemte meg for å dra på skolen i dag, siden vi sluttet så tidlig. Men droppet dansinga, jeg må bare bli frisk. I tillegg har jeg bestilt Tromsøtur, fra fredag den 19. des, til mandag den 22. des.

Også kom jeg over noen bilder av Alberte og meg som nattbader i SPANIA, 2007. Eget basseng DIGG Savn


Et fint bilde av meg fra 2005:
Og en del andre gamle bilder jeg kom over: HUMRE

Haha, Geir Martin og Amalie + mammaen til Anne Mie, og bakhodet på Adrian S
Slæddern på fanget til mormor. nice sunglasses
HALLA! hahahah anne mie
KUL gjeng! Hahha, Thea, Andrea og Elisabeth.
Fancy pants
wth?! mamma=kreftpasient
Familien på tur som vanlig, glad gjeng
Rikke, Marita og Meg
søt ja
nyttårsaften i Danmark, PARTEEY!
random jul
enda en random jul
hahahahahaha
mamma og franks bryllup

happyface
hahahahhahahhahaa SYKT
Fastalavn med danskforeninga
Sommer i Danmark, pyntet oss.
Look what I found!
Sporty som vanlig
Og bilder fra Italia i Sommer!

Yatzy!


Jeg ser alltid bra ut med caps.
Weeelcoome to GardaVillagee (8)
love u sooo

peace out! Omg sjekk ut boobs
Du og mej
Beste søskenbarnet.

Romeo og Julies hage.

Danemarka

Italia again, siste dagen or something
Albertes sommerflørt, Andrea

Gamle bilder igjen:

nissejente
Fra Chicago forestillingen i 10'ende

En eller annen åpen uke på Let's Dance.

Nyttårsballet i 7'ende.
Jentebølgen 2003! Sporty little girl
Vega, sommeren 2007. Søt Marianne, jeg brun :D
1. klasse
njooommeeeen, meg og Trampe(L)

Oisann, har lastet opp bilder i 3 timer nå! Mye å finne på når man er syk ja.

Ingen kommentarer: