mandag 15. desember 2008

Homework

Har egentlig ikke så mye å skrive om, men kan jo bare rable ned noe for deres skyld.
Var på skolen i dag, for første gang siden onsdag i forrige uke. Egentlig litt godt, spesielt siden det var så deilig dag. Jobbet med trikkeprosjekt til en kalender, og det var ganske morsomt. Ellers så vi en tegnefilm fra romertiden(?), og starten på Troja. Syns egentlig vi ser veldig mange slike filmer på skolen, mon tro hvorfor. Men spennende er det iallfall! Ettersom jeg ikke har klart å gjort noen lekser imens jeg var syk, føltes det ut som dommedag da jeg kom hjem. Både en norskstil og mediarapport skal være ferdig til i morgen. Men jeg jobbet hardt, og klarte fint å bli ferdig i løpet av kvelden, så fikk både se top model og norges herligste. Eller halvparten av det, nå er det pause. Skal bare hive i meg litt kveldsmat, så se resten. Snart juleferie, blir godt ja!

Må bare si jeg hadde latterkrampe ista, ylvisåker er geniale. De ble totalt fulle da de egentlig skulle snakke med en mann bak en bar. Han forsvant, og de forsynte seg med øl i bøtter og spann. hahahha huff. Nesten så man må se det. Men god natt