lørdag 13. desember 2008

Juleshopping og juleverksted!

I dag ble jeg vekket av Marianne halv ti. Ordnet meg osv, før mamma2, Tor og Mæriææn hentet meg halv elleve, så dro vi til city syd! Var deilig å våkne og føle seg mer eller mindre frisk. Marianne og jeg sprang rundt som noen gærninger og shoppet julegaver og ting til oss selv. Fant blandt annet et par sorte skinnhansker til meg selv til 300kr på vivikes, som ble en del av julegaven fra mamma. Ellers ønsker jeg meg kåpe, en fin lue og noen svarte støvletter, gjerne litt hæl. Så håper jeg finner dette! Er umulig når det gjelder sko og jakke... Nå mangler jeg bare julegave til Ida tror jeg, så er alt i boks. Heldige Ida som skal til Thailand, ta meg meeed!!

Spiste middag på Egon, begge bestilte tacopletter, og da vi endelig fikk det, var kjøttdeigen klumpete og rå. Fikk heldigvis ny, ikke at den var så mye bedre, så vi spiste rundt the nasty shit. Var godt med mat ja, begynte å grabbe av Mariannes tallerken da hun var mett, haha. Etter shopping dro vi innom meg, hentet godteri og juleesken min, så til Marianne. Der satte vi i gang med juleverksted, pakket inn gaver og laget en del julekort, hørte på julemusikk og spiste et tonn med sjokolade, og pizza(meg). Aner ikke hvordan jeg hadde plass til all maten, men mett var jeg ihvertfall. Hadde juleverksted fra halv syv til halv ett ca, 6 timer. Det vil si 6 timer mindre enn i fjor, var litt trist å avslutte. Får se om vi rekker et til før vinteren er over. Tor kjørte meg hjem, og her var det stor ståhei. Mamma og Frank hadde besøk av noen vennepar for julekos, og alle var i ganske godt humør, errhm. Befinner meg nå på gjesterommet ettersom det er den eneste dataen hvor både msn og internett fungerer ordentlig på. Må få fikset dataen min snarest, huff og huff.

Gleder meg ellers til jule/nyttårs-shopping med Andrea mi<3 Så utrolig glad i deg! Så må jeg få meg alt jeg trenger, hvis jeg da ikke får det når jeg reiser til Danmark. Høres travelt ut, men men. Nå må jeg nesten legge meg, så jeg får nok søvn til å stå opp tidlig i morgen(helst før ti). Og nå hører jeg også at folk begynner å dra, danske folk roper høyt (dansk/gebrokkent) fra gangen: "Farveel, Goood jul og godt nytår! Haa dee"

Ingen kommentarer: