lørdag 20. desember 2008

Tromsø, endelig

I går fikk jeg endelig hutet meg til Tromsø etter juleavslutning med skolen. Var koselig, spiste grøt i kantina, og noen hadde framvisning i gymsalen med sang og dans. Ikke at jeg skjønte hva dansen hadde med jul å gjøre, men men. SHAKE YO' AZZ BITCHEEEEZ
Da jeg endelig kom til Tromsø, hentet Markus og kjæresten meg, så dro vi til leiligheten deres. Pappa og May var på julebord, så ingen vits i å være der(selv om jeg ble alene i leiligheten, men det var litt kozy). Æsj, kjenner jeg er forkjøla, vondt i halsen og og rahblabalRAHBLA. Nå sitt jeg bare å venter på at folk skal våkne, de kom ikke hjem før seeeeint i natt. Er virkelig ikke i humør til å gjøre noe spesielt kjennes det ut som, mørkt og kaldt ute, og føler meg bare syk. Men når jeg først er her må jeg ut og møte venner, få mobilen jeg har ventet på siden september, og kanskje kjøpe litt julegaver. Tenk at det er juleferie! Åååh, så deilig. Skal sove mest mulig hele ferien, og ellers sløve rundt i pyjamas og drikke gløgg og spise meg feit på julemat mmmm. Gleder meg villt til julaften, spesielt til nyttårsaften, men MEST til ballet! Karpe Diem kommer, yeee. Og alt skal bli perfekt, sammen med kjæresten og jentene mine, you are the best
Random blogginlegg, meeen men. Håper jeg får noe ut av dagen!
Og i tillegg, ble frustrert i morrest, det var verken melk eller juice!! Og jeg er nesten avhengig av melk om morgenen. Det var hardt, men jeg klarte meg, og frustrasjonen gikk over. Det var nesten så jeg stakk på butikken og kjøpte, men som sagt er jeg litt utmattet. HABBLA HABBLA, kos dere. God helg

Ingen kommentarer: