lørdag 30. august 2008

Jeg er DØGNVILL

Herregud, for en konsert i går! Vi kom ganske tidlig, ved fire-tiden, så det var ikke så mange folk der. Rundt halv fem kom Knutsen og Ludvigsen opp på scenen og begynte å synge både "grevling i taket" og andre kjente melodier. Publikum var i godt humør, og det var bra oppvarming til resten av kvelden. Utover dagen kom Madcon, Ida Maria, Kaizers Orchestra og 50 cent! Det var de jeg fikk med meg iallfall. På den andre scenen var det bla.a Limahl og Samantha Fox.

Ida Maria var helt RÅ, utrolig morsom med småe vitser, og en fantastisk stemme. The crowd went wild når hun sang "I like you so much better when you're naked!", og norsk vri: "æg lika dæg mykje beire nakæn". Høydepunktet på hele konserten var såklart 50 Cent. Jeg sto helt fremst med gjerdet, og vinket som en gal. Sang sånn halvveis med på alle sangene, og alle var i storslagent humør. En opplevelse for livet, som jeg aldri kommer til å glemme. Uansett om du er fan eller ikke, 50 CENT for crying out loud! Når G-Unit forsvant av scenen, spredde det seg litt tristhet rundt om på Valhall, og etterhvert var alle dratt hjem/videre ut på byen. Jentene og jeg dro iallfall videre til Axel som hadde bursdag, men ble hentet av tanta til Sandra etter en liten halvtime. Hadde egentlig plaen om å legge meg "tidlig", men pga min avhengighet til data ble det sent for meg i går og.

I kveld er ikke artistene like gode som i går, så får se hvor elleville vi kommer til å være. Men det blir kult å se Travis, Sex Pistols og Boney M. I natt skal jeg sove hos Sandra, det blir utrolig kos! Gleder meg. Og i morgen reiser jeg hjem, da skal jeg mest sannsynlig møte Thea, + Julia kommer innom for å hente kameraet.

Skulle gjerne slengt med et bilde av heltene men det funker ikke akkurat nå.
Jävla bög data

1 kommentar:

Anonym sa...

Hørtes gøy ut!:)