mandag 19. mai 2008

16. mai, 17. mai, osv

For en helg! Har ikke hatt noe tid til å skrive på en stund, av en eller annen grunn.(det rimte!) Så nå må jeg sette sammen mange dager i en tekst wuhu.

16. mai.
Dagen startet med skole hvor vi fikk vite at vi kom opp i engelsk skriftlig eksamen. Alle var i ekstase! Kunne ikke uttrykke nok hvor fornøyd jeg var, og det var de andre og ettersom det var god stemning i kantinen. Etter det dro jeg hjem og sorterte litt klær før jeg dro på mopedkjøring i kjøregård. Nå er jeg ferdig, og mangler bare trafikken, som blir etter eksamen på tirsdag. Blir phuun! Så var det hjem, dusj og ordnings før jeg måtte springe til busstoppet og møttes Jens. Vi tok en laang busstur helt til Vikåsen hvor vi spiste middag hos noen venner i klassen hans. Det var også kos! Etterpå tok vi siste bussen til byen sammen med en held gjeng fylliker, + ei dame som holdt på å spy på meg. Gentlemannen min tilbød seg å bytte plass med meg, awwehhhhh. Da vi kom til byen, dro vi videre med trikken, og gikk rundt på havstein før vi endelig dro til meg. Hjemme så vi Borat, holdt på å dø av latter, og så dro han hjem halv fem om morgenen. Fikk mye søvn til neste dag :- )

17. mai
Stod opp klokken halv åtte etter to og en halv times søvn, dusjet, bunad osv. I byen gikk jeg i skoletoget med alle søtsakene mine, og etter det gikk jeg på kafé med familien. Møtte Jens en liten tur før jeg skulle danse i borgertoget. Så var det ordnings med penger, og jens og cato ble med på tivoliet på øya. Der møtte vi noen av mine søtsaker, og jeg ble med Andrea i en karusell. Spiste litt av Jens sin sesam burger.. det var utrolig kvalmende. Både Jens og Cato holdt på å spy i tekoppene etterpå, mens jeg syns den var litt kjedelig. Og hvorfor i HELVETE kostet boostern 100,- ?? Huff, kan noen ta meg til et ordentlig tivoli?
Tok trikken hjem, beiben skiftet klær og vi dro videre til meg. Der spiste vi koldtbord og begge var så trøtte at vi ikke klarte å bevege oss et skritt lengre. Har en følelse av at jeg har fått litt for lite søvn i det siste? ^^
Vi sovnet, og våknet ikke før sju neste morgen.

18. mai
Koselig med overnatting! Etter frokost klokken ett + litt ekstra soving, dro han hjem og jeg satt meg foran min kjæreste data. Gjorde hele naturfag programmet, og la meg til å sove etterpå. Har også lært meg noen nye sanger på gitar, ååh min gitar <3
Har mye kjært her i livet, og den er noe av det kjæreste jeg har. Elsker deg gitar

19. mai
I dag er det en måned siden Jens og jeg var på kino for første gang. Tenk at vi har vært sammen en måned allerede. Men på en måte kjennes det lengre, glad i deg kjærest.
På skolen var detforberedelsesdag til engelsk eksamen i morgen, og har fått lest en del. Etter skolen kjøpte Marianne og jeg enn Brioche i form(bollekake), og spiste den opp da vi kom hjem. MAX usunnt! Jaja, en gang i blant går vel greit. Nå sitter jeg å spiller gitar, skal snart gå i dusjen, og så er det bare å lese mer engelsk. I tillegg har jeg utroolig lyst til å se alt som kommer på tv3 i løpet av kvelden, men tviler på at jeg rekker. I morgen skal jeg forresten ut i trafikken med scooter, gleder meg villt! Så får vi se hva som skjer resten av uken, skal finne på noe med Thea iallfall :- D
Ps: mamma kjøpte ny tannkrem til meg i dag, endelig slipper jeg å skvise mer på den gamle tuben !

SUPERDUPER HELG


Forresten, så har jeg laget meg ny handleliste:
* Veet hårfjernings blabla
* Maskara
* Sminkefjerner
* Bikini til sommern
* Fake Ray ban- solbriller og hjertebriller
* ..


Kommer mer !

Ingen kommentarer: