fredag 30. mai 2008

Sykkeltur

I går var den første dagen på evigheter hvor jeg ikke hadde en dritt å gjøre. Så jeg fant ut ; en sykkeltur kan vel ikke skade!
Heiv meg på sykkelen og begynte å sykle. Først opp til kyvannet og rundt, deilig sol som skinte. Dro videre til byåsen butikksenter, og opp til baklidammen. Der tok jeg en liten pause på brua, og syklet rundt as well. Skummelt, begynte å tenke på Blair Witch Project når jeg syklet der alene på en tynn liten gjengrodd sti midt inne i skogen. Og siden det ble litt skummelt, så syklet jeg fortere og fortere, og plutselig spratt jeg i været av en stor sten midt i "veien". Pedalen kjørte seg inn i leggen min og jeg fikk sår,blåmerker osv. Psst, bare enn liten sportsskade som jeg så fint kaller det :D

Syklet og opp til skistua. Eller nesten da, det var en liten speedo chineseboy som tok meg igjen, men han var jo helt syk i den styggeste kondomdrakten jeg noen gang har sett. Også stoppet jeg fordi jeg trodde jeg hadde syklet feil, men hadde jeg fortsatt i ti min til så hadde jeg kommet til toppen. Bummer :(
Syklet og en siste runde rundt kyvannet før jeg dro hjem. GOOOODT å ha trent litt!

I dag fant mamma ut av hvor jeg hadde syklet så sent på kvelden, og hun ble litt bekymret for å si det sånn. Nå kan jeg dessverre ikke sykle alene i skogen mere, fordi mamma er overbevist om at jeg kommer til å bli voldtatt til tusen. De gjemmer seg i buskene, skjønner du. "okei folkens, klokka e halv elleve, slipp ut voldektsmennern!"

Ellers... fikk 5 på norskprøve, og 6 på engelsk muntlig opplegg :D Andre stiler og prøver har dessverre gått litt skeis, men det driter vi i, for nå er karakterene satt. Håper ikke det ble så ille da. Men nå stikker jeg til Jens på sykkel, selv om jeg har sykt vondt i rævva etter i går, og ryggsmerter 2K ettersom jeg er en vill trampoline-entusiast.

Sandra is the best, forget the rest. Eller.. nei ok, forget the rest.


Sjekk da, Harry Potter merke deluxe! + blemme. What is wrong with meee

3 kommentarer:

Ida Veronica sa...

nice sår æ like det ! Det e bare arti å bli skada:D
Btw , det e dæ æ hadde treng no, æ har jo ingen å være impulsiv-sporty med :( Arti å være 2 rett å slett ! <3

Mariannegranhus sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mariannegranhus sa...

Em, æ som sletta den over her, haha. Du e så spræk min lille Harry( å du veit kordan Harry æ snakke om! ) <33