tirsdag 20. mai 2008

Engelsk skriftlig eksamen!

Da var vi endelig ferdig med engelsk skriftlig eksamen! Mangler bare muntlig, håper jeg kommer opp i engelsk der og..
Men men, eksamen gikk strålenede! Skrev hele 8 sider. Så håpe vi på det beste, blir ikke fornøyd hvis jeg får dårligere enn 5 :- )

Etter skolen var det stress hjem, hvor jeg stappet i meg tre pølser og en pose potetmos før jeg hev på meg halve klesskapet og dro på skolen igjen. Så var det tid for scootertur i trafikken, som også gikk ganske så strålende. Det morsomte var når vi tok pause, og kjørelæreren + en elev på skolen satt seg ned og røykte. "Du er jo ikke på skolens område nå, hehe", huffameg.

Da jeg kom hjem var det enda mer forings, og nerding foran dataen. Etter eksamen i dag hvor vi hadde om "Time", har jeg funnet ut at jeg vil bruke tiden min bedre, på det jeg liker å gjøre. Men må innrømme at det faktisk er ganske behagelig å bare sitte foran dataen i et par timer, og bare slappe av.

Føler jeg ikke har spilt ordentlig gitar i det siste, så må vel klimpre litt på den. And as we speak, er Marianne på visning, tenk at hun kanskje skal flytte ;O
Heldigvis er det ikke så langt unna, og det er boblebad der de er på visning. Jeg har på følelsen av at jeg kommer til å trives hvis de flytter dit.

Nå skal jeg skifte til noen andre klær, så slenge meg på senga og bare vente til frustrerte fruer i kveld. Tror det er første dagen på EVIGHETER at jeg ikke er litt stressa over lekser osv. Selv om jeg i denne uka har en liten matteprøve og en engelskframføring. Går så bra så!

HEJ OCH HÅ

Ingen kommentarer: