torsdag 22. mai 2008

Ser fram til langhelg...

I dag hadde vi vanlig dag, merkelig uke. Tror det va i dag jeg fant ut at det var torsdag, har ikke hatt kontroll på dagene i det siste.. Men i morgen har vi fri, og da skal jeg være med kjæresten, wuhu!
Selv om det var en hlet vanlig torsdag, så var det morsomt med gymtime. Spilte volleyball i to timer+ ? Selvsagt hadde jeg med kamera og alle knipset noen bilder av den sportye klassen min. Hadde det så PHUN, der vi stod og hoppet i regnet, og brølte av glede, hadde noen seiersdanser osv.

Vil bare påminne om varmeovnen på skolen hvor det ligger noen brukte bind klemt bak. Tror nesten jeg må ta et bilde en dag for å vise hvor utrolig nasty det er. Hvem i helvete finner på å tømme en søppelbøtte bak varmeovnen? Jeg er bare glad det ikke lukter, hø hø.

Men gleder meg til helga, uka som kommer, og neste helg :- D Mange planer, kommer til å bil supert! Det eneste negative er muntlig eksamen. Men vi overlever vel (A)

>God natt folkens<

Ingen kommentarer: