tirsdag 20. mai 2008

Sporty ?

Den siste tiden har jeg ikke vært så sporty og aktiv ettersom jeg har måttet holde meg ganske i ro etter operasjonen. Men etter mange dager med slapphet og dårlig samvittighet følte jeg for å trene litt. Ble ikke den største treningsøkten, men noe var det da iallfall! Jogget/sprang hele veien til Julia uten et eneste stopp. Hun kom ut og vi gikk en lang tur, så etter å ha sett frustrerte fruer og spist litt mango var det på tide å dra hjem igjen. Da sprang jeg mesteparten av veien hjem og. Godt å få ut litt, tror nesten jeg må begynne å gjøre dette litt oftere.

Enn nettside som har fått meg til å tenke en stor der, og som gir meg dårlig samvittighet er KK's.
http://www.kk.no/php/art.php?id=373622
Der er linken til hvordan man skal bli bikinifin på 6 uker. Det FRISTER, noen som vil joine? :- )

Uansett, ettersom eksamen er ferdig har jeg nesten ikke noen god grunn til å gofle i meg usunne ting lenger, så skal prøve å spise sunnt fra nå av. Men husk; etter en god treningsøkt har kroppen bare godt av en stor porsjon kalorier!


Det var ukas lille sporty-sandra.

Ååhh, føler det er så mye jeg vil skrive, men kan ikke akkurat sitte å blogge femten ganger om dagen heller. Så får skrive litt i morgen, god natt (K)



Forhåpentligvis ender vi ikke opp slik! ..men noe i den duren hadde vært greit^^

Ingen kommentarer: