onsdag 21. mai 2008

Fridag..


I dag hadde vi egentlig fri ettersom det var eksamen i går, men måtte på skolen for å jobbe med brennpunkt. Ble ikke helt ferdig, så får gjøre finpussen i morgen. Maria og Julia kledde seg ut som muslimer, og Julia fant Risstad bukse. Men ellers gjorde vi ikke noe spesielt.
Da vi var ferdig, ble Marianne med meg hjem for å bare sløve i et par timer før jeg snart skal ut i trafikken. Vi hadde ikke så mye å gjøre, så vi fant ut at vi skulle lage bløtkake. Det var GODT! Ikke så bra etter innlegget mitt i går om å være sunn, men det får vi ta siden en gang :- )

Etter å ha laget den supre kaken, gikk vi ut på trampolinen og hoppet en del samtidig som vi goflet i oss den mega usunne kaken. Gleder meg til ut i trafikken snart, skal kjøre i ca. 3 timer, fordi kjørelæreren tar to runder i en. Så da er jeg ferdig, og mangler bare teoriprøven + bli 16 år. Gleder meg sånn!


MOSLIM