tirsdag 27. mai 2008

Langhelg og Prøveeksamen

Plutselig var helga over, og jeg som syntes det nettopp var lørdagsmorgen! Uansett, helga har vært super med bursdag, kos med kjæresten, overnatting, shopping og diverse.
I gymtimen på torsdagen spilte vi volleyball som vanlig, bare at denne gangen var nesten hele klassen med. Så måtte ta en del bilder, for å vise hvor sportye vi faktisk kan være :- )



På fredagen ble jeg vekket av en energifyllt Stine som var på vei til busstoppet. Jeg svarte i halvsøvne, men våknet straks jeg så at klokken var ett. Godt med en ti-timers lang nattesøvn, noe jeg ikke har fått på en god stund. Stod opp, dusjet, spiste frokost osv, før jeg dro til byen og møtte Andrea. Vi gikk rundt i noen timer og shoppet det mest nødvendige, før Ålve kom og joinet. Etterhvert dro vi hjem av ren utmattelse, og at klokken begynte å nærme seg seks. Hjemme ordnet jeg meg litt før jeg dro til kjærest. Vi stakk en tur på butikken og kjøpte masse godt, så hjem til han igjen og så på TV med søstra og broren. Var kjempekos!



På lørdagen etter ordnings kom kjærest på besøk i et par timer, så kom Marianne og vi ordnet oss til Indisk bursdagsselskap. Jens dro hjem, Marianne og jeg gikk bananas med kostyme, og ble kjørt ned til Thea. Kos kveld, feiret Andrea og Thea sin bursdag! Dro hjem i tre-tiden. Marianne og jeg avsluttet kvelden med å sortere sminke, som vanlig, og stupte i seng klokken fem.





Våknet søndagsmorgen klokken tolv (med hjem fra alarm). La oss ut på trampolinen og hoppet, solte oss, prøvekjørte scootern min, og syklet litt på sykkelen. Etter middag dro Marianne hjem, og jeg dro til kjærest. Var der i et par timer før han fulgte meg hjem igjen. Så var det litt ordnings på brennpunkt før jeg sovnet.



Mandag, dommedag. Ble så og si ferdig med brennpunkt, og sykkelturen ble avlyst pga at vi fikk vite hva vi kom opp i muntlig prøveeksamen. NORSK, med Maria og Sara. Holdt på å sovne i sistetimen, godt å komme hjem. Jens kom i syvtiden, og vi så Playboy jentene og Top model. Det var artig :D Elsker deg Jens min <3

Nå sitter jeg og nesten sikler på tastaturet fordi jeg er så trøtt. Skal bli godt å sove helt til klokken ni i morgen, så skal jeg jobbe litt med "Olav og Kari", wth?! Møter Maria og Sara på seven elleven halv ett, kjøper noe godt, og tilbake til meg for å jobbe. Gode arbeidspartnere! Håper at jeg skjønner noe av det oppgaven vår går ut på, slik at vi ikke får stryk på onsdagen.

Gudnait folx ;;

Ingen kommentarer: