tirsdag 10. juni 2008

Sommaren är här igjen, og alt kjends så underbart

Nå er det en stund siden sist jeg skrev, gitt!
Kan ramse opp at det har blitt myyye mer sommer, bortsett fra regn og overskyet i de tre siste dagene. Jeg har trent, syklet jogget, badet og svømt MASSE. Men kun når det var sol. Altså er det et par dager siden, og jeg har begynt å spise usunnt igjen. ikkebra... Gleder meg til Sola er her igjen (i morgen forhåpentligvis?) Da vil jeg spurte opp til Kyvannet, og stupe i vannet. Ah, vann er det beste som finnes. I mitt andre liv vil jeg være en delfin eller noe. okei? blubb blubb

HELVETE, jeg som hadde tenkt å legge ut bilder fra årets første bad, Silda som går tur med hunden sin over skolegården -ah hun er så fin å se på, Sommervarmen og hvordan vi takler det.. øh bikini? Masse massemasmemsemameamasseeee bilder ER TOTALT FORSVUNNET pga "Feil på CF kort". I morgen må jeg spørre ekspertmannen på slikt, her i huset. Håper ting løser seg, hvis ikke får jeg bare overleve med mitt andre digitalkamera... åh, verden er så urettferdig. Huff, nei. I dag er en trist dag, begravelse i dag, og folk dør i verden i dag. Snille folk skal ikke dø, ingen fortjener å dø. Okei da, folk som har sin mening i livet å ødelegge andres, dere kan bare dø for min del.

Men i dag hadde vi eksamen, fikk 5 :D flinke nerden som ikke fikk 6. Jaja
Etter skolen ble jeg med Marianne og Mamma2 på City Syd hvor det var full shopping! Kjøpte noen småting til meg selv(sjokk!) + gave til Marianne. Da jeg kom hjem surfet jeg som vanlig på nettby og fant alle mulige slags vakre kvinner vi har i Norge i dag. Ellers har jeg holdt på med gaven til Marianne, muhahha! Jeg er så BAD. Vet du kommer til å flire, og kan ikke vente til bursdageeen. Eller helga, når vi skal sitte barnevakt. Jeg som egentlig hater små drittunger, kan faktisk like noen søte krabater. Og det kommer jeg til å gjøre på lørdag for Mia og Mats. Takk gud for at de har lagt seg når vi kommer, sier jeg bare. Selv om de er nuttet

I morgen har vi bare to timer på skolen hvor vi skal levere bøker osv. Kanskje byen med Andrea etterpå, må få kjøpt alt som står på handlelisten min (som jeg aldri får kjøpt fordi jeg hele tiden finner noe annet når jeg shopper). Penger er deilig,,

I går laget jeg verdens råeste power point. Eller. Jens laget verdens råeste power point til meg. Og det gikk jo bra, fikk jo tross alt 5! Også så vi den første episoden av pacific blue, imens vi spiste 4cm kjukke brødskiver og pustet CO2 i munnen på hverandre. Koselige greier. Spesielt sugeluftutavnesa-inpublic. Kverrviller er også en bra oppfinnelse. Takk Gud, la oss gå ut i gata med elvissveeis! Jaja, bare å kamme håret tilbake.

Har også vært på festningen med Jens og hans classm8's. Grilling <3 Tok noen bra bilder. Og som vanlig la vi oss sånn halvveis til å sove når vi kom hjem. Har med tiden funnet ut at å sitte oppe på dataen til langt over midnatt, ikke er verdens beste ideé, men kos likevel.

Også må jeg bare nevne at på Torsdag skal C- og D- klassen spise pizza på Egon! Fikk spørsmålet om å gi alle pengene til fattige barn, eller spise pizza > gi resten av pengene til fattige barn. Som sagt, vi skal på Egon. Personlig syns jeg vi er en veldig snill og omtenksom gjeng med ungdommer. Vi setter aldri oss selv og våre nytelser først, neeida. Snart vil jeg sende alle lekene mine og klærne mine til Afrika, så kan de kose seg litt. Minner meg om en gang mamma skulle reise til noen fattige barn i Russland, og ville ta med noen av lekene mine. Men nei, ikke snakk om at de skulle få min spilledåse-ting som jeg ikke hadde lekt med siden jeg var baby. Ånei du, det får være makan på godhet. Noen ting må man jo holde for seg selv. For en drittunge jeg var, stakkars barn.

Men nå har du mer enn nok å lese, skal være flinkere til å skrive i framtiden, så det ikke tar en halvtime å lese hvert innnlegg (UTEN BILDER VEL OG MERKE). Fuck u CF kort. Snart bursdag da, skal ønske meg et nytt kamera, speilrefleks f.eks. Så sender jeg de andre til Tsjernobyl eller noe sånt. Nei vent, der er det jo ikke noe liv. Jaja, kan sende noen gassmasker istedet.

Men goood niiight! Stor tungekyss for dem som vil;;
Ps: har spist løk i dag