onsdag 9. juli 2008

Danmark

Så var jeg endelig kommet til Danmark!
Har ikke skrevet på noen dager fordi jeg ikke gadd å slå på mormor's stenalder computer. Men det som har skjedd siden sist har vørt kjøring i to dager fra Trondheim til Oslo(overnatting), et besøk i Kjøbenhavn og til slutt Odense. Var på shopping i Rosengårds senteret i går, kjøpte en del klær, og besøte Birte og Flemming(tante og onkel. eller moster= mors søster, faster= fars søster. tante= fars brors kone). Skjønte dere den? Alberte som sitter ved siden av meg og snakker, haha.
På kvelden i går dro vi til Lene og Alberte, så kom Cecilie. Vi spiste middag osv.

Har jeg nevnt at det KRYR av ederkopper i Danmark? Og spesielt hos mormor! Mamma holder på å gå bananas, hun er verre enn meg. Og mormor klarer ikke å fange de, så det er en del raseri i huset.

I dag stod vi opp tidlig for å dra i Tobias sin bursdag, han ble 3 år. Søtnosen
Snart skal mamma og meg til byen for å ta ut litt euro.

Siden et innlegg uten bilder er kjedelig så letet vi etter noen. Og dette er hva vi fant; GAMLE GAMLE bilder av familien:Mormor og Lene, hahah

Mamma og Frank, HAHAHHA

Alberte som liten, søøt

Liva, Tommy og Ronja

Mormor, Alberte og Ronja. søtt

Mormor og Tobias

Ingen kommentarer: