lørdag 5. juli 2008

NÅ KLIKKER JEG!!!@@@

HELVETES FAENSKAP!! Hatt en suåer dag, tatt tusener av bilder, fra kyvannet, dagens outfit, forskjellige parykker, hva jeg har kjøpt, en HEL bursdagsfeiring og siste gang jeg ser jentene før jeg skal være borte en måned. OGSÅ KLIKKER DET JÆVLA CF KORTET IGJEN!??!?!?!?! Kan noen kjøpe meg et nytt kamera før jeg KLIKKER MENTIS. Hva skal jeg ta bilder med i syden da? for faen i helvete. Et kamera er der for å ta bilder av masse minner man vil ha. De minnene ville jeg gjerne beholde, men neeeida. For andre gang klikker CF kortet, og alle bildene blir slettet. Greit at Frank klarer å fikse kortet, men bildene kommer aldri tilbake. FUCK FUCK FUCK. ååh :((( jeg blir nesten emo av det. Nå får jeg bare trøste meg med å ikke ta bilder i Italia. Og dere får heller ikke se de syke bildene fra bursdagen, og jentene jeg elsker.

Men nå må jeg legge meg snart, selv om jeg skal pakke en del ting. Opp tidlig syv i morgen for å kjøre til oslo-danmark-italia..osv. God natt :'( Kommer til å savne dere. <3

1 kommentar:

Maria sa...

NEEEI ! :( det går bare ikke ann?! Du har da bursdag om ikke så alt for lenge !? Ååh, jentami. Jeg savner deg så utrolig mye allerede! <3 Kos deg i både Danmark og Italia, så snakkes vi snart. Husk å send kort. SMASK *