torsdag 10. juli 2008

Hasta La Vista Baby!

I dag morges stod mamma og jeg opp halv ni, hev på oss treningstøy, og dro ut og jogget. På turen stakk vi en liten tur innom kirkegården, og besøkte graven til morfar. Skovkirkegård ved Sanderum kirke er den vakreste kirkegården i verden. Der er helt utrolig! Hvis du noen gang skal til Odense, så må du inn og se. Vakkert
Så jogget vi videre hjem, og dusjet/spiste. Dro til byen med mormor, Lene og Alberte. Shoppet :D Hjemme pakket vi alt vi skal ha med til Italia i en vakum-pose, det så helt sykt ut. Så dro vi til Lene og Alberte, og Benjamin kom "rett fra" Roskilde. Nettopp spist middag, og snart dessert nå. Syns jeg hører de snakker om sjokolade, mmmmmh<3 Man blir ikke akkurat slank av å være i Danmark, uansett hvor man drar er det usunn mat å få. Derfor blir Italia med masse vann, svømming, yoga og annen trening SUPERT. Så skal vi jo innom Danmark før vi kommer hjem + det er meldt dårlig vær i Sirmione, så jeg kommer vel hjem nøyaktig likedann :)

Har forresten kommet inn på Media på Byåsen, WOOHOOO, Henda i været, og hæla i taket!
I morgen blir verdens morsomste kjøretur med Alberte og meg + the twins, our mothers.
SYKT SYKT SYKT! Savner dere alle sammen, har faktisk funnet ut at jeg har minst 10 postkort jeg skal skrive. Så regn med at de blir lange :) Fordi jeg er en ivrig skriver. Som dere ser.

Nå roper Alberte at det er dessert, så slenger bare på et bilde av Alberte og meg fra Spania i fjor! MEGAKOS <3

Ingen kommentarer: