onsdag 9. juli 2008

Kjeder meg

Nå sitter jeg å kjeder meg. Våknet syv i morges, og stod opp klokken åtte. Nå er klokken halv ti og jeg er megatrøtt. Skal bare nevne tre morsomme ting som har hendt siden jeg dro fra Trondheim;
*Mamma og jeg satt i bilen på vei til Oslo og hørte på P3, o-fag med Ylvis brødrene. Så leste de opp noen spørsmål de hadde fått, blandt annet: "Hva heter hullet som hønene slipper ut egg fra? Egghullet?". Vi holdt på å dø av latter. Spesielt når svaret var: "nei, det heter faktisk Kloakken". "mmm, disse eggene var gode" "ja, de kommer rett fra egghullet/klokken". Man må nesten bare ha hørt det.

*På radio var det en svenske som ringte en danske og spurte hvilke aktiviteter de gjær i Danmark om sommeren. Til svar fikk svensken: "Vi plejer at fange krabber. Så tar vi en musling(blåskjell) på en tråd, og hiver i vannet, også bider krabbarne på." Så sa svensken: "ahh roligt, så ni tar muslimar på tråd och hivar i vatnet? va genialt!" og dansken: "ja, hehe.. men i danmark bruger vi mest muslinger.." MUSLIMER! hhhahaha, mamma holdt på å kjøre av veien, så mye flirte vi!

*Og senest i dag, når vi var på bursdagen til Tobias. Så spurte mormor: "har i bagt bollerne selv?". Fettern min: "jaa, eller Dorthe har været oppe hele natten og bagt. Eller bollerne har hevet hele natten.". Og mormor: "i har bollet(knullet) hele natten!" OMG typisk mormor. Vi har en meget pervers familie, takk. Det ble en litt pinlig latter fra fettern min, mamma ble en smule pinlig berørt, og jeg satt å gapskrattet. Joda

Se tegnekunstene jeg hadde(og hvor flink jeg var til å skrive) på paint for ca. 6-7 år siden: Batman var forresten en katt vi hadde før vi flyttet fra Tromsø. Og mormor har hatt dette bildet som bakgrunn i mange herrens år. Så flink jeg var :)

1 kommentar:

Maria sa...

Haha, batman <3 Jeg hører på toy-box og savner deg. TARZAN :D