tirsdag 1. juli 2008

Hjemme igjen!

Ahh, godt å være hjemme. Egentlig litt dumt at jeg har savnet "hjemme" så mye, ettersom jeg bare har vært borte i en uke. Hvordan skal juli bli?! Men er jo heldigvis med mamma, og da tror jeg at jeg skal overleve. Fordi mamma er best(L)

Jeg hadde en kjempegøy flytur på vei hjem, flyturer er alltid like spennende! Spesielt når man reiser alene i to timer. Så derfor satt jeg å tok bilder med kameraet mitt, og blitsen på fullt. Folk stirret. Ihvertfall når jeg tok grimasebilder av meg selv. Jeg er så pen noen ganger. Her er noen bilder:
Pc'n min er allerede min beste venn.

Noe av det jeg fant i vesken min. herregud, blir flau

soooool på vingen

heey søta



Og før jeg dro til Tromsø :
Leker meg med smykkene mine,,

ikke blitt så brun enda

noen av parfymene mine..

det ryddige klesskapet mitt.

random smykker/armbånd.


Nå gleder jeg meg til å ta noen seriøse bilder!
Her er forresten det nyeste kjøpet:
Love it <3 kommer til å bli mye brukt i sommer.


Men god natt folkens, nå må jeg begynne å få døgnrytmen i orden. I morgen blir det mest sannsynlig kyvannet med jentene, gleder meg til å møte de igjen!
kissses

Ingen kommentarer: