lørdag 5. juli 2008

Shopping, bursdag, pakking

I dag våknet jeg klokken ni. Ikke av varme, men av mamma som hadde skrudd radioen på full guffe og hennes vakre sangstemme. Jeg hadde ikke noe annet valgt enn å stå opp. Etterhvert dro vi til byen, og jeg ble satt av på tre45. Der skulle jeg skifte en streng + file ned brikken.. eller hva det nå het. Men pga masse styr, måtte jeg gå videre rundt i byen med en strengløs gitar under armen. Kjøpte fine perler på perlehuset, og stakk på solsiden for å møte mamsen og stepapsen.

Nå går jeg rundt og prøver på meg tre forskjellige parykker, og jeg klarer bare ikke å bestemme meg for hva jeg skal kle meg ut som. Bilder kommer senere, jeg er meget vakker i dette øyeblikk. Marianne ringte nå, og jeg tror jeg har funnet ut hva jeg skal være. Haha, det blir så rått!

Ellers vil jeg bare tilføye at i morgen tidlig klokken åtte kjører mamma og jeg til oslo! Drar videre til Danmark i overimorgen. Og SÅ til ITALIA, mitt elskede Italia. Jeg vet jeg har sagt det utallige ganger, men dere begynner vel å skjønne at ejg gleder meg. Denne sommeren blir så bra! Selv om jeg nesten savner alle sammen allerede. Vi må få et ordentlig farvel i kveld my dearest.

Og forresten, i dag når jeg gikk til solsiden med gitaren under armen, satt det et gammel ektepar utenfor senteret. Og da jeg gikk forbi sa den søte damen: "spill litt for oss da". Jeg flirte og sa at det manglet en streng, -som unnskylding. Hun flirte tilbake og sa det var dumt, fordi hu så gjerne ville hørt meg spille. Så søt<3 Resten av tiden på solsiden gikk jeg rundt å spilte litt, og da vi stod i rulletrappen sa stepaps at jeg kunne jo bare ha lagt en hatt ned og tjent litt penger. Mamma blir alltid like glad. Hihi, jeg elsker gitar. Men nå må jeg stikke å ordne meg til BURSDAG hos Julia. Skriver mer i kveld + bilder!

Ingen kommentarer: