fredag 18. juli 2008

ITALIA

Sitter paa en internettkafé naa, og fatter ikke en dritt av tastaturet. men men. Vaeret har vaert ganske saa bra, utenom i dag, DET STYRTREGNER :(((( jeg som vil bli brun. Vent dere en vinterbleik sandra naar jeg kommer hjem. Har nettopp fatt sendt alle postkortene, oooog i morgen skal vi i Gardaland fordi da har Alberte bursdag, og vi ska feire det der. Gleder oss SYKT. Det gjor ikke modrene vaare da, he he. Men vi elsker tivoli saa det blir supert. Savner alle! Haaper dere har det bra, og jeg kommer hjem om ikke saa alt for lenge. Sier vi. Bare saa dere vet det, saa har jeg skrevet og sendt 12 postkort. TOLV. Se saa flink jeg er som bryr meg om dere. Men naa maa jeg gaa, for dataen gaar ut. Helvete, hater regn. Elsker sol Og alle folkene paa Gardavillage. AHHH HAR DET SAA BRAAAAAAAAAAAAAAA, miss you guys! <3