torsdag 3. juli 2008

Lazy days

I går fikk jeg endelig møtt mine kjære venner igjen! Julia, Ålve, Maria og AG kom og ringte på, og det ble stooore klemmer! Så stakk vi opp på kyvannet og grillet oss i noen timer før Andrea og Langemann kom. Badet ikke så mye i går, var mer i solings-humør ettersom været har vært grått de siste to ukene. Til slutt var det bare igjen Andrea, meg, Julia og Emily (venninne av Julia). Og når jeg dro hjem for å spise middag, dro de andre hjem også. Etter en deilig og etterlengtet middag (mamma er verdens beste "kokk"), kom Marianne! Vi brukte flere timer på å sortere klær/pakke det jeg skal ha med til Italia. Hadde egentlig tenkt å se en film, men så pratsomme som vi er ble det ikke noe av. Istedet la vi oss i fem-tiden da vi kom på at "oi, må jo opp litt tidlig i morgen. Skal jo på kyvannet!" Så da la vi oss.

Våknet neste dag av mamma som kom inn og sa at det var hetebølge ute. Det kjente vi godt inne på rommet kan man si. Klarte så vidt å puste i den tunge luften. Så vi åpnet vinduet, ikke at det hjalp så mye. Marianne ordnet seg og dro hjem, jeg ordnet meg og dro på kyvannet. Der lå Andrea, Julia og Maria, og jeg slengte meg ned. Etterhvert kom Ålve og Langemann, og vi badet, spiste og hørte på musikk. Etter noen timer var det bare Andre og meg igjen, badenymfene. Badet MASSE, det var så utrolig fint vær. I tillegg har vi funnet årets sommerlåt "Toppløs" som er helt vanvittig bra, vi flirer hver bidige gang. Og det morsomte var at på et tidspunkt lå det noen nordlenninger ved siden av oss som kunne sangen, og han ene sang med. "Da må dokker bare bli toppløs da jente", sa han og smilte. Herregud, for en idiot. Og i tillegg hadde han Comedy Barn-latter: "hie hie hie hie", så Andrea og meg lå og risstet fordi vi flirte så mye. Da vi dro hjem ved halv syv-tiden hadde vi fått masse sol og bading for en dag, og dro hjem for å spise. Resten av dagen har jeg bare sløvet foran dataen, og sett pacific blue. Thea kom hjem i dag, så snakket nettopp med henne på telefonen, og vi må møtes i morgen! Det blir vel kyvannet da og kan jeg tenke meg.

Så må jeg bare slenge med en video som jeg så på en annen blogg, jeg ble utrolig rørt! DU MÅ SE DEN

Ingen kommentarer: