mandag 30. juni 2008

Forferdelig døgnrytme

En av de få tingene som er ille med sommerferie er at man får en syk døgnrytme. Iallfall meg. I går la jeg meg klokken ett for en gangs skyld. MEn jeg sovnet ikke før fem :) Så i dag stod jeg opp to, og ordnet meg før jeg dro til byen med Ida og mamsen hennes. Så gikk vi litt rundt på forskjellige butikker, og shoppet. Ah, godt med penger igjen. Men tilbake til shoppingen; LENGE siden jeg har vært så fornøyd med et kjøp! Kjøpte en hvit sommerkjole, svarte solbriller, et skjellsmykke, en bikinitruse og et bling bling armbånd. Tilsammen ble det rundt 200,- hvis jeg ikke regner feil. DEEEILIIIG. Og endelig føler jeg at bena mine har fått en litt mørkere nyanse en hvit. again. Så dette starter bra!

Da jeg kom hjem begynte jeg å vaske hele kjøkkenet, fy faen for en grisesti, så støvsuget jeg hele stua,gangen,badet, tv-stua, kjøkkenet osv. Gikk over litt her goder med en klut etter blodflekker fra helgen. Nice. Pappa hadde vært på fisketur som sagt, også hadde kompisene blitt med hjem. Så hadde de badet i stampen, og en av guttene som gikk på krykker(vel å merke), tok sats og hoppet oppi jacuzzien. Foten hans hadde knust et glass og han fikk et kjempesår, så det ble rett til legevakta og 18 sting. Pappa hadde fått bort det meste blodet, men det ligger litt knust glassbråt i the bubblebath, dessverre. Vil bare vise dere at jeg faktisk kan å vaske. Men aldriii skal jeg bli noen slave. Gjør det bare for å tjene noen usle pengeslanter.

Nå skal jeg ordne meg, så stikker jeg til Ida og spiller Guitar Hero, piano og gitar. Hun har lært meg "Clocks" av Coldplay, og "Thousand miles" av Vanessa Carlton på piano, eller.. introen. Så nå føler jeg for å skills'e litt :D
Selv om jeg har det supert her, så savner jeg alle der hjemme!

Et bilde fra helgen :
Ida og meg. mihi

Ingen kommentarer: