søndag 3. august 2008

Norge <3

Godt å være hjemme! Følelsen av å gå ut av bilen, og kjenne lukta av trondheim var helt fantastisk. Ingenting er som hjemme. Dagen jeg kom hjem, kom Marianne på besøk. Vi tok igjen all kontakt på liten tid, bla bla bla det var kjempekos. Dagen etter hadde vi egentlig tenkt å dra på Øysand, men pga dårlig vær dro vi på møbelringen, bohus og Ikea istedet. Fikk ikke kjøpt noe spesiellt, men Marianne fikk kjøpt til rommet sitt.

I forrigårs var jeg hos Julia hele dagen. Da jeg kom hadde hun laget de beste pita-pizzaene jeg noen gang har smakt! Med oliven, fetaost, mozzarella osv. mmmmh
I tillegg var det en tiåring som hadde tent på isoporfabrikken, så vi dro nedover for å se det, men kom aldri så langt. Spilte også litt tekken, og spiste gooodis. OG SÅ passer de en hund som heter Simba, og den gikk vi tur med. Jeg vil ha meg hund, det er bra mosjon. Kjøp en hund til meg. Senere på kvelden dro jeg hjem og pakket ut siden Jens skulle komme dagen etter.

I går kom Jens, beeeeibeøeøeøeeøhæhæh.ø
Godt å møtes etter så lang tid, elsker deg ultragigamegahypermye <3
Så sovnet han etter utmattelse fra storås. Søt
Sovnet halv tre, og våknet i dag klokka sju. Fikk ikke sove igjen, helvetøø. Stepapz har bursdag, så jeg forberedte meg på bursddagsfrokost osv osv. Så kom jeg på at det er mandag i dag (I), og folk må jo på jobb. Så det blir ikke feiring før i kveld. Baah,,, jeg må skaffe meg jobb etter skolestart.

I morgen skal jeg til byen og møte Maria Fagerli fra Tromsø. Hun er på besøk her, yey. Og 8.august skal jeg sitte barnevakt med Marianne. Skal også prøve å få kommet meg til tromsø den 10.aug. Alt er så stress, vet ikke om jeg klarer det, skal jo til Tromsø igjen i slutten av august likevel, pga Døgnvill. Hvis pappa har klart å skaffe meg jobb da.

Ellers vil jeg bare si at Italia-turen var superduper, selvom vi tilsammen har kjørt i 8 dager, jeg har vært syk, og at været noen ganger ikke har vært helt bra. Det vil si; jeg var brun i Italia, så kjørte vi i to dager, var to dager i danmark, og to dager på å kjøre hjem. Og nå har jeg vært hjemme i tre dager ca... så altså 9 dager siden jeg har sett snurten av sol. buhuuu. Det som er igjen av brunt, går bare av når jeg dusjer. So don't blame me for being white.
BY THE WAY, så har jeg blitt flink til å trene på morgenen, og ha bedre matvaner. Så nå skal jeg ut å gå en tur, hvis jeg får meg ut i det iskalde været. DET REGNER.hjølpes. kanskje jeg utsetter det. men men. I morgen er det en måned til jeg blir 16 år. WEEEY. herregud for en liten alder, kjennes ut som jeg blir mye eldre. ihvertfall etter italia hvor alberte og jeg har vært eldre enn vi egentlig er. øm
see ya!

Alberte og meg. Jeg er en eneste stor fregne.

meg med munnsår <3

gutten min

Ingen kommentarer: