tirsdag 12. august 2008

Ansiktet er den fineste plassen å være brun på


Hva er det med meg og å sove som en stein når jeg er i Tromsø? Av en eller annen merkelig grunn presterer jeg å sove i ca tolv timer. HUFF. Må legge av meg denne vanen, nå når det snart er skole igjen. I tillegg blir jeg vekket hver natt, enten av noen som ringer meg eller sender melding. Hva skjer med skjult ID klokken 3 på natta? KREMT KREMT. Men det går bra, siden det bare var stinhild. Også er det utrolig morsomt å bli vekket av en koselig hilsen på mobilen, så bare fortsett. JEg sovner igjen uansett.

I dag kom Astrid på besøk. Som den gode tanten jeg er fikk hun ostesmrøbrød og oboy til frokost. Egentlig ville hun har brus, men det må da finnes grenser selv for en godhjertet person som meg.. Hun fikk en kjærlighet på pinne til dessert.
Så gikk vi ut en tur, dro ned på biblioteket. Der spilte vi yatzy, og hun vant. Herregud, som vi sugde. Så fartet hun rundt og leste i bøker imens jeg satt meg ned å leste i "Den store Navneboken". Et par navn jeg ALDRI ville gitt mine barn: Alvgaut, Frøystein, Gottskalk(wth), Modgunn, Rønnaug, Rådveig, osv. huff
Så gikk vi en liten tur ned på lekeplassen før vi gikk videre til pyramiden. Hun fikk seg en softis, det var vel alt. Gikk hjem igjen til middag. Der var Synnøve og Andreas, flere ev mine tantebarn. Så lekte vi, søtnosene.

Nå har jeg enten lyst til å røre sammen en sjokoladekakerøre og spise den RÅ, NAAAAAAAAAAAM. Eller noe potetgull.. Så skal jeg kanskje finne på noe med Sandra, men kan ikke forlate Astrid her helt alene. Gleder meg til å komme hjem til Trondheim allerede <3<3<3

Ingen kommentarer: