torsdag 28. august 2008

Tromsø / Døgnvill / Forvirring

Etter skolen i dag dro jeg hjem og begynte straks å lese mailen min. Gjett hvor glad jeg ble da jeg fikk mail fra Døgnvill om at de ikke hadde bruk for flere frivillige. Haken min datt i gulvet, og øyene gikk i surr. En merkelig frykt spredde seg rundt i kroppen min, og jeg begynte å ane en følelse av panikk. Hva i helvete hadde jeg da bestil billetter for?! Altså, greit nok. Jeg drar jo ikke bare til Tromsø for å dra på Døgnvill, men alle andre jeg kjenner her (som jeg hadde tenkt å jobbe med) skal på festivalen, og hva skulle jeg gjort om dagene da? Sitte hjemme å kjede meg, loke på dataen, og bare vente på å dra hjem?
Heldigvis! Så har jeg en super pappa, som da klarte å skaffe meg en billett. Så nå slipper jeg å jobbe! :D Men da er problemet: hvem skal jeg være sammen med? Huff

Da mamma og jeg stod på flyplassen, begynte hun plutselig å snakke om at det var lenge siden hun hadde vært i Tromsø og nå fikk hun lyst til å dra med meg. OG DET SIER DU NÅ?! Tenkte jeg. Hun kunne ha bestillt for lenge siden, så kunne vi kost oss sammen på festivalen, bare oss to. Jeje

Og forresten, what a surprise. Det første jeg gjorde når jeg kom fram var å åpne kjøleskapet. Og der stod det selvfølgelig en del kinamat, som jeg varmet og spiste. Det er bare helt utrolig hvor godt kinamat egentlig er. Jeg kunne fortsatt å spist til jeg sprengtes! Jeg må også nevne at jeg hadde verdens hyggeligste taxisjåfør i dag. Vi praplet i vei om Døgnvill og hvorfor jeg snakket tromsø-dialekt når jeg bor i trondheim osv. Det var kjempestas! Tanta mi syns også han var en riktig koselig karm høhø. Nå må jeg bare legge ut et random bilde av kinamat slik at ja.. du kan få misunne meg : )

Det tok hundre år å laste opp, også funket det ikke. Så du får bilde en annen dag.

Why bob daddy cool? GLEDER MEG

Ingen kommentarer: